7. Zastúpenie pri vyjednaní podmienok – cena, termín sťahovania, zmluva
Po konzultáciach s vami rokujeme s kupujúcim a získame pre vás najlepšie možné podmienky.
Na osobnom stretnutí vďaka vám zistíme všetky potrebné informácie o:
- samotnej nehnuteľnosti
- lokalite
- susedoch
- mesačných nákladoch
- parkovaní v okolí
- tom, ako rýchlo vám predaj nehnuteľnosti ponáhľa a ako dlho potrebujete v nehnuteľnosti ešte zotrvať
- vami odpozorovaných benefitoch
Aké ďalšie informácie budeme od vás potrebovať:
- Technický stav nehnuteľnosti
- Právny stav nehnuteľnosti
- Záložné práva bánk, tretích osôb
- Pri pozemku UPI – stanoviská dotknutých orgánov
- Možnosti rekonštrukcie
- Ochranné pásma či iné obmedzenia
Dokumenty a informácie, ktoré budeme pri predaji potrebovať:
Kúpna zmluva, prípadne kolaudačné rozhodnutie,
projekt, náklady na výstavbu- Ročné vyúčtovanie nákladov, zálohové predpisy
- Znalecký posudok (ak ním disponujete)
- UPI, prípadne iné vyjadrenia dotknutých orgánov*
- Pôdorys nehnuteľnosti
*v prípade pozemku
Cieľ konzultácie:
Cieľom úvodnej konzultácie bude vzájomné spoznanie sa a získanie dôvery. Hneď na začiatok budeme potrebovať od vás získať všetky pre nás dôležité informácie, ktoré neskôr budeme používať pri prezentácii vašej nehnuteľnosti a pri styku s potenciálnym záujemcom. Tiež si povieme, ako veľmi vám predaj nehnuteľnosti ponáhľa a aké sú vaše podmienky predaja.
Následne je veľmi dôležité si určiť reálne očakávania a požiadavky za vašu nehnuteľnosť. Je potrebné myslieť na to, že v súčasnosti je neefektívne ponúknuť byt na predaj za 2-krát vyššiu cenu, ako je momentálne priemer na trhu s nehnuteľnosťami. Je pre nás nesmierne dôležité ponúknuť vám reálne služby s výsledkom, s ktorým budú všetky strany maximálne spokojné.
V prípade možných komplikácií či už z právneho alebo technického hľadiska sme pripravení vám byť maximálne nápomocní a viesť celý proces predaja nehnuteľnosti k pozitívnemu výsledku.